Öğretmenim 2 hafta bakıcı teyzemiz hiç gelmeyecek, konuyu önceden konuşmadık, ücreti yarım mı, tam mı vermeliyim, sizin fikirleriniz neler? Siz nasıl yapacaksınız? Nasıl yapıyordunuz? Bakıcı teyzemizden çok memnunum, normalde de 4 gün 8-2 çalışıyorum.