Bsrtan tam benim konular.
Öncelikle standart bir cilt bakım merkezine gidip standart bir cilt bakımı yaptırma bildiğin buhar verip sivilce sıkıyorlar onu evde de yaparsın.
Hydrafacial yaptırma diğerinden çok ciddi bir farkı yok.
Dermapen olabilir çünkü cildin altına vitamin veriliyor. Ama onu da yaptırdığın sürece iyisin, bırakınca tekrar bozulmaya başlar.
Ama bir dermatoloğa gider orada ciddi bakımlar yaptırırsan baya memnun kalırsın. Ben şimdi qswitch ve kimyasal peeling yaptırıyorum baya memnunum. Ama çok ciddi maliyetler😢