annemsii Selam kızlar 2 hafta oldu sezeryan olalı ilk hafta 2.3 gün geldi doktor sıktı geçti ardından şuan 5 gündür geliyor hala sizlerde oldu mu nasıl geçti benim yapabileceğim birşey varmı yardımcı olur musunuz