BerraLinamm uyku aralıklarını düzenlemeniz gerekiyor olabilir. 5,5 aylık oğlum da kucağımda uyurken onu yatağına bıraktığımda uyanıyor ama eğer uyku saati ise uyumasını destekliyorum beşikte (emzik vererek, beşiği hafif sallayarak, parmağımı tutması için uzatarak) tabii uyumayınca uyumuyor o ayrı. Bir de eğer geceyse ve emzirmeyeceksem kucağıma almıyorum, iki saat uyumasa bile o iki saati beşiğinde geçiriyor, ben de tepesindeyim beni görüyor veya pişpiş sesimi duyuyor.