ozlemtuncay46 4 aylık bebeğim hasta gözü çok kötü çapak oldu kaç gündür geçmiyor şimdide küçücük kaldı gözü acil yardım edin ne yapabilirim evde
yavrupotuncek ozlemtuncay46 çayın demine pamuk batırıp onunla hemen silin ama sadece dem olanına sık sık istediğiniz kadar tekrarlayın çok çabuk geçiriyo
yavrupotuncek ozlemtuncay46 ben bebeğimin gözündeki kapağı elimle alayım derken mikrop kaptirmistim hemen çayı sürdüm sabaha iyileşmeye başlamıştı hemen de geçirdi
Svgars ozlemtuncay46 evde ne de yapsan boş geçmiyor ancak masaj yaparsın teyzene demleyip ılık pamukla silersin her emzirdiğünde göz kanallara masaj yap bilmiyorsan YouTube bak istersen göz kremi veriyor dr öyle geçti bizde
Miraninannesiiii ozlemtuncay46 sağlık ocağına götürün goz pınarları kurumuştur muhtemelen bizimde öyle olmuştu 3 ayda bir damla bir krem verdi 3 güne geçmişti geçmiş olsun