15 aylık bebeğim. Malum havalar çok soğuk olduğu için evdeyiz. Dışarı çıkmaya çok alışkın hava güzelken günde 2 kere bile çıktığımız olurdu. Ama şuan evde çok sıkılıyo ve oyun oynamıyo. Oyun hamuru çıkarıyorum oturuyorum kalıplarla hayvanlar yapıyorum onları konuşturuyorum falan en fazla 5dk bakıp mıncıklayıp bırakıyo oturmuyo bile başına. Resim yapalım diyorum boyaları çıkarıyorum ben başlıyorum yapmaya ama kalemleri eline toplayıp kapaklarını açıp kapatıyo onları inceliyo biraz sonra gene 5dkkada sıkılıyo. Kitap okuyalım diyorum 1 kitabı bile bitiremiyoruz. Oyuncaklarıyla oyun kuruyorum, arabalarla parkur kuruyorum hiç yüzüne bakmıyo. Kısacası ne yapsam olmuyo. Tek başına zaten asla oynamaz, ben odada ayağa kalkıp kapının eşiğine varmadan o benden önce odadan çıkıyo dibimden ayrılmaz tuvalette bile başımda bekler. Bu aylarda dikkat süresi kısa evet ama benimkinde tuhaf bi sıkılganlık var. Sadece mutfak dolaplarını, evdeki çekmeceleri kurcalamaya bayılıyo ama onda bile tek bıraksam kendi kendine max. 20dk geçirir kurcalarken. Bu arada ekran yok hayatımızda. Sizde durumlar nasıl? Bu duruma bi öneriniz var mı? Zamanla kurduğum oyunlara katılır mı ya da kendi kendine oynar mı?