Prenses066 aynı şeyi yaşadım burda post açmıştım hatta isterseniz etiketlerim sizi oraya, bende cinnet geçiriyordum o kadar kızmıştım ki, şükür bıraktı onu davranışını. Size gelen yorumları okudum da bana hiç böyle yorum gelmemişti her kes normal durum demişti. Çocuğun keşif zamanı o nerden bilecek kaka pis biz anlata anlata öğrencektir