AlinaEmreHan1 Sebusebu ilk doğduğunda açmıştım fotoları dursun diye sonra kapattım tamamen . Fotoğraflarını başka yerde saklıyorum
nartanemm Yok artık bı ara denk geldı gordum cok sacma mumkun oldugu kadar sosyal medyadan uzak tutmak ısterken hesap acan teyzeler nasılız felan dıye soranlar var bu çocuk sızın etkılesım aletınızmı helede bu devırde neler neler oluyor asla yapmam
lidyaaa Sebusebu var sadece anneanne dede dayı baba ve annesi ekli fotoğraflarını saklamak için açtım başka biyer yok şuan bilgisayar filan alırsam ancak oraya aktarıp öyle kapatabilirim ama zaten kimse görmüyor bir sorun olacağını sanmıyorum ilerde kendisi fotoları alıp ister kapatır ister kullanır
Lolik Sebusebu instagramı yok tabiki ama doğar doğmaz mail adresi aldım , fotoğraflarını , özel yazdığım mesajları ona mail atıyorum
tatlibiranneo Sebusebu Saçma buluyorum ben ya ne bileyim ben kendim yapsam saçma olur ama ünlüler yapınca mantıklı geliyor 😁🥲 mesela fahriye evcen açmış minicik çocuğun 380 bin takipçisi var ilerde çocuğun çok işine yarar belki ben açsan sinsi akrabalar istek atar filan hiç gerek yok 😁🥲
Kerem_k1 Sebusebu ben herkese açık bi hesap yaptım. Herşeyi paylaşmam hatırası kalsın dediğim şeyleri paylaşıyorum. Pek takipçimiz yok bundan memnunum.