melegininannesi38 Kızlar sağlık ocağının verdiği d vitamini kötüymüş sanırım.neye gecmeliyim.ayrjca kabızlık yapıyormuş bebeğim normalde kakasını yapıyordu sağlık ocağının verdiği d vitamininden sonra yapamaz oldu
Semaaa39 melegininannesi38 evet kesinlikle kullanmayın. Sağlık ocağının verdiği vereceği hiçbirşeyi. Biz d viramini ve demirde de ocean kullanıyoruz
melegininannesi38 Kuzularinanasi kan damlasını zaten onu kullanıyorum d vitavimjnu de onu kullanayım ozmn
nkizilates melegininannesi38 ben decatabs kullanıyorum sağlık ocagındakinde bissürü zararlı içerik var bu benımkınde yok