Kızım 10 aylık resmen 3 aydir geçiremediğim bir pişiği var neler kullanfim neler asla etki etmiyor travazol zalain hamazinc advanten arko nem sudocrem mustela madacasol kantaron yağı vb bir sürü ilaç.. Ek gıda dan sonra çok arttı bez değiştirdim ıslak mendili bıraktım pamuk la siliyorum ama banamisin demiyor var mıdır başka önerisi olan??