adenpoyraz ikiside çok küçük şu an en ilgi isteyen yaşlardalar televizyonun fişini çekin ve bir daha asla açmayın çok ağlayacak başta ama alışacak inanın televizyonla çocuk bakmak daha zor. Çünkü televizyon izleyen çocuklar agresif, iletişime kapalı, uykuları ve yemeleri problemli çocuklar oluyor. İkisi çok güzel oyun oynayabilir ama siz izin vermiyorsunuz o ekranı kapatın 1-2 hafta bolca ilgilenin bakın kelimeler ağzından bir bir dökülecek, sosyal gülümsemesi olacak. Alkış, by by, cee ee oymamayı biliyor mu? 13 aylık bir bebeğin bilmesi gerekir, öğretiyor musunuz sürekli tekrar etmeniz oyun yapmanız lazım. Çocuğunuzun otizm olduğunu sanmıyorum sadece biraz ilgisiz kalmış ekranı kestikten 1-2 ay sonra hala ilerleme kaydedemezseniz çocuk paikiyatristine gidin lütfen.