Kizlar oğlum 3yas 3aylik artık bezi bırakalım dedik kakasını saklanarak yapıyordu yapınca soyluyordu vs. Ama 8gun oldu hala kakasını altına yapiyor ya bir yere saklaniyor yapiyor ya da yanımdayken anliuorum yapicagini gel lazimliga oturalım wcye oturalım diyorum evin içinde kaciyo ordan oraya kakami yapmaktan korkuyorum diyo tamam gel çiş yap kaka yapma diyorum hani belki oturunca yapar diye yok kosuyo evin icinde popon mu aciyo diyorum acimiyo yapmaktan korkuyorum diyo kakasi varken çiş yapmaya bile oturmuyo, ya kakami yaparsam diyo. Günde üç kere kaka temizlemekten valla artık çıldırma noktasına geldim ama yine de ona kızmıyorum kendimi yiyorum en son bez mi takmak istiyorsun dedim evet dedi taktım artık az önce gerçekten 8gunde gram ilerlemedik çok yoruldum 2aylik bebeğim de var sürekli kucak isteyen bir bebek bir yandan o bir yandan oğlum çok yoruldum ne yapicam da alisicak kaka yapmaya artık tutup tutup sonra yapmaktan kakası da sertleşti keçi gibi top top yapiyo 3yasinda çocuk 8gunde öğrenmez mi.yani neyi yanlış yapıyorum bir bana akıl verin