Gulcann0 “Kimseye güvenme her insan bir yanılgıdır ve herkesin içinde bilmediğin bir insan daha vardır.” Olurdu.
melera Herşeyin ama herşeyin artısıda var eksiside var ( 30 yaş güncellemesi☺) Koca bir oyalamaca ve geçici dünya olduğunu unutmadan yaşa✨ İlk kuralın ise Allah’ı sakın unutma !❤