Kızlar merhaba. Benim adetim normalde ayın 15-16 sıdır. Bugün tuvalete çıktığımda pembe kanamam olduğunu gördüm akşama kadar sürdü ama sadece tuvaletten sonra geliyor ve adet gibi yoğun kırmızı değil. Normalde prezervatifle konuruyoruz ama iki hafta önce kaçmış olabileceğini söyledi eşim. Üstüne de böyle bir durum olunca merak ettim. Yerleşme kanaması yaşayan var mı yoksa adetim bir hafta öne mi geldi 🥲