Tecrübeli anneler lütfen yorumlarınızı bekliyorum.
51günlük kızım var göğsümü emdiğinde veya mama yediğinde yemek anında çocuğa sancılar giriyo anında gaz oluşuyor resmen ıkınıyo gazlı bebek böyle mi oluyo acaba yemek anında olduğu için korktum acaba bağırsaklaronda bişey mi vardır diye ama tuvalete çıkışı falan düzenli, gazıda arada çıkarıyor ama masaj falan yapınca daha çok çıkarıyor çok gazı var çocuğun resmen inliyor yemek yerken. Mamadan demeyin memede de aynısı oluyor. Mama 3. Mamamız, sma yla başladım bebelac gold nutrikonfor kullandım şuanda hippe geçtim sanırım en iyisi hipp gibi şuan. Ama bu sancı sizce gazdan mıdır başka sorun olabilir mi dra göstercem zaten ama yorumlarınızı bekliyorum başına gelen varsa. Ve ne yapabilirim çözüm olarak 😢