Prensescik ya diyetisyen listesine uymak için insanın aslında kendi kafasında bitirmesi gerekiyor her şeyi. Ben 28 yaşımdayım bu yaşıma kadar hiç diyet yapmadım diyetisyene gitmedim. Hamileyken gebelik şekeri çıkmıştı doktorum diyetisyene yönlendirdi gittim ama listeye 3 5 gün uydum sonra yine istediğimi yiyip içtim. 4 Ay önce artık yeter dedim ve diyetisyene gidip diyete başladım 26 kilo verdim, listeme harfiyen uyuyorum, uymadigim ancak şöyle oluyor atıyorum listede kuru fasulye yazıyor ama ben nohut yiyorum gibi yani ancak bu kadar uymuyorum. Ya yapamazsam Ya başaramazsam diyordum hep hatta öncesinde hep ben diyet yapamam diyordum ama yapabiliyormuşum, dediğim gibi bir mecburiyet olarak değil de kendi istediğiniz için yaparsanız emin olun başarılı olacaksınız.