Kızlar bir tanisgij 1 yaşında bebeğinin beyninde su toplama oluyormuş o kadın bebeğinin burnunun serumla açıyordu acaba o neden olmur olabilir mi bende normal serumla değilde fizyolojik serum ile açıyorum acaba o mu nedne oluyor korkuyorum. Belki saçma ama çok tedirgin oldum bilen var mı aydınlatsın