Gryffindor Hanımlar ya ben unuttum o zamanları. Sarılık değeri 12 ve 4 günlük bebek. Anne sütü alma imkanı yok. Mamayı 3-4 saatte bir 30 ml verin demiş hemşire bana biraz fazla geldi aralık. Sizler ne düşünüyorsunuz?
Deletedmom_98 Gryffindor yok yok çok fazla. Max 2 saatte bir ilk hafta 30 ml 2.haftadan itibaren 60 ml başlanıyor -ki ben saat başı veriyordum hiç sarılık olmadı
birinsan14 Gryffindor bana 2 saatte bir mutlaka emzir üstüne sütünü sağ onu içir bir de 35 ml mama demişlerdi. Süt imkanı yoksa ben olsam en az iki katı vermeye çalışırım ama aldığı kadar tabi.
Gryffindor Deletedmom_98 Ya bence de öyle ama hemşirenin dediğinin üstüne de bir şey söylemek istemedim birden sorunca. Şaşırdım yani zaten yükselmiş sarılığı 3-4 saat nedir. Dedim acaba ben mi unuttum.
kokum Biz 2 saatte bir hatta bazen 1.5 saatte bir teklif etmiştik sarılık artmasın diye deneyin zaten aç ise içiyor hatta genelde içiyor ve idrari artıyor buda sarılık konusunu çabuk atlatmanizi sağlar
112canan Kusmadığı sürece sürekli besleyin demişti bize doktorumuz bizde bir ila bir buçuk saatte bir besledik bir günde 16dan 14 e düşürdük oradan da düşmeye devam etti..
gkcyt Gryffindor süre çok fazla bebim bebeğim o yüzden sarılık oldu 2 saat te bir 60 versin yoksa sarılıgı artar 3-4 saatte. Bir verırse şekeri düşer bebeğin kesınlıkle 2 saatte bir 60 verin beneğim 27 günlük oldu ve 60 verıyorum ıkı saatte bir 3-4 saatte verırse sarılık artar sürekli beslenmesi gerek