Sivrilik- ;Geçmişten günümüze gelen bir gelenektir. Üç Aylarin gelişi olan ilk kandil günü olur bu etkinlik. Çocuklar ellerinde posterleriyle Kapı kapı gezip şeker toplarlar ve Büyüklerinin kandilini kutlarlar . Geçmişten gunumuze süren bu gelenek Konyamizin vazgeçilmezlerinden dir….
Var mı Konyalı Yawrular yarın Şivrilik toplayacak kuzular 🥰😍 Geleceğin sivrilikcileri yetişmekte daha ….