guzelgun
guzelgun ayy ben de ordan eğitim alıyorum 6,5 aylık kızım. Gece uykuları tam bir işkenceydi yarım saatte bir kalkardı. Biz ikinci aşamadayız. Gece uykusunda bile değişme var, gündüz uyku saatlerini öğrendi çok zorlamadan uyuyor. Bize çok iyi geldi, yorumlara aldanmayın. İstikrarlı olmak çok önemli. Zaten eğitmen de asla bozulmaz demiyor ama rutinleri korudukça hastalık dönemi de olsa düzeninizi korursunuz diyor. Bu arada dr osman gönülalı takip ediyorum instada. Kendisi atak haftası için “çocuğumda bir şey var ama ne olduğunu anlamıyorum demenin karizmatik yolu” diyor. Haklı😂 siz sabırlı olun kararlı olun bebek size uyum sağlıyor. Benimkinde gelişme varsa herkeste vardır