Bende sleepy ile başlamıştım asla memnun kalmadım sonrasında molfix mavi paket olanı gündüz ayına uygun bez numarası ile devam ediyorum kalıplar biraz büyük gece içinde pure soft u bir beden büyük alıyorum hiç değişmiyorum bile gece asla sızdırma yapmadı çok memnunum