Merhabalar 6. Aya girmek üzereyiz hipp organik combiotic kullanıyoruz. Benim kafamı karıştıran kısım mamalar 1 numara 0-6 ay 2 nunara 6-12 ay.
2 numara mamaya 6. Ayın başında mı sonunda mı geçeceğim. Stoklu alıyorum alışveriş öncesi kafam karıştı internette de net bilgi bulamadım deneyimli anneler yazarsa sevinirim teşekkür ederim 🙏🏻