Bgun takındım , kendimi lohusa gibi hissediyorum valla acısı cok fazla geldi bana birde tecrubeli tarafından yönlendirerek stajer kadına yaptırdı uzun sürdü , birşey de diyemedim . Süreç nasıl ilerlicek bilmiyorum takıp geri çıkartan var mı . Korunaklığı yüzde kaç gebeliği kesin önlüyor mu