Aselzeynep61 Doktorum verdi ama internette kesinlikle emzirme dönemi kullanılamaz yazıyor 🥹🥹 çok midem bulanıyor hiçbirşey yiyemiyorm kızımıda emziriyorm halsiz düşüyorum
beyzzsenturkk_ Aselzeynep61 zofren kullanabilirsin ben serum yoluyla alıyorum bunu regl dönemi emziriyorum da hatta parolla karışık veriyorlar içinde iyi geliyor
beyzzsenturkk_ Aselzeynep61 emzirme dönemi belkide kullanılan tek ilaçtır bana da doktor yazıyordu yani kötü olsa süte geçse söylerdi
Srpslk Arkadaşlar prilam kullanılmayacak bir ilaç olsa hamileyken nasıl kullanacaktık?? Hamileyken verilen bir ilaç en etkili ilaç nerdeyse. Hamileyken bişi yapmayan ilaç emzirirken hiç yapmaz