Arkadaşlar benim bir iki haftadır karnımda sol tarafta bebek hareketleri gibi nabız gibi belirtiler var çok rahatsiz ediyor iki kere kan testi de verdim hamilelik yok dahiliyeye randevu bulamadım çok moralim bozuk başına gelen var mi ya da neden olduğunu bilen varsa yazar misiniz