2022anne bizimde öyle, bi agzinda iki de elinde gezerdi evde ya da dışarıda. Sinirlendiği zaman ya da oyun oynamak için emzigi alır atardı ya da yolda giderken atti diyip atardi. Cumartesi günü yine attığı bir sırada tüm emzikleri farkettirmeden topladim ve kaldırdım onun görüp bulamacagi yere. O günden beri her emzigi sorduğunda sen emzigini attın ve bulamıyoruz, diyip başka şeyle ilgilenmesini sağladım. Tabi bu arada evdeki tüm dolapları da karıştırdıktan beraber.🤭 bugun daha hiç sormadı. Umarim böyle devam ederiz. Bu arada kızım 2 yaşına girecek 1 hafta sonra.