Busrabsr Kizlar 2 gebeliğim oldu lohusaligimdan beri kabızlık skntisi cekiyorum 5 aylık oldu bebeğim hala geçmedi afedersiniz bı çay bardağı kadar kan geliyor ve oturamiyoruz çok zorluk çekmeye başladım neden olabilir acaba