Merhabalar 7 aylık kızım var arada bir iki kez böyle titrer gibi omuzlarını da sallıyor cok kısa süre 2-3-4 sn kadar doktora söylemiştim bazen olabilir videoya cekebilirsen vek dedi hiç yakalayamadım ama dün 2 defa bugün de 4 defa yaptı önemli bir şey mi sizce basınıza böyle birşey geldimi cok korkuyorum