Leda Geçen ay taktirdim.8’inde regl oldum. Normalde 14-15’nde olurdum. Tarihin oynaması normal mi? Hiç şaşmazdı Birde dengesiz geliyor.ped taksam ayrı takmasam ayrı dert. Bazen hiç gelmez bazen çokca. Normal mi böyle olması