Kızlar ben bebeğim doğduktan sonra bütün ücretli ücretsiz izinlerimi kullandım sonra avukat tutup tazminat ile işten çıktım şuan bebeğim 1 buçuk yaşında çalışmak istiyorum daha iyi şartlarda kızımızı büyütmek için ama eşim kesinlikle hayır diyo evet şuan parmız yetiyo ama ne bileyim daha rahat şartlar olsun istiyorum kayınvalidem de genç ve modern bi insan iyi bakar çocuğa üstüne titrer buna eminim ama eşim çocuk anneyle büyümeli 1 2 yıl daha evde dur diyo. Ben kendi paramı çok küçük yaşta kazanıp harcamaya alıştığım için de eşimden bişeyler istemeye çekiniyorum o bu benim görevim dese de ne bileyim tuhaf geliyo sizce ne yapmalıyım çok kararsızım kaldım ısrarım yersiz mi uzun oldu özür dilerim 😌