elif111522 bebek arabası değil de kucağınızda yakın birkaç komşuya uğramak bence tatlı olur. ben sadece Konya’da görmüştüm. Konyalı değilim çocukluğumda bir süre kaldık hayatımın en güzel etkinliği olabilir şivlilik. Öncesinde fener alayı. Keşke ülkemiz daha güvenli bir yer olsa yine çocuklarımız çıkıp şeker toplasa.