Merhabalar kızlar 7 aylık bebeğim var ek gıdayı asla kabul etmiyor resmen ağzını sıkı sıkı kapatıyor yememek için hiçbir yiyeceği beğenmiyor ne demediysem olmadı ve bu aralar birde mama reddine başladı sadece uyku arasında uykuya dalacağı zaman içiyor ne yapmam lazım bu durumu yaşayanlar var mı