Kızm 5 aylık çok huysuz gün içinde öğlene kadar Herşey güzel gidiyor oyun oynuyoruz kitap okuyoruz ama öğlende sonra başlıyor vıykırmaya sürekli mırldanıyor ağlıyor meme istiyor çok bunaldım hiç bişey yapamıyorum gün içinde uykusu çok hafif az uyuyor sık uyutmaya çalışıyorum o yüzden aklıma uykusunu alamadığı için mi huysuz diyorum gece de yorgun düşüp uyuyor kuzum (maşallah diyim de) aynı durumu yaşayan anneler vardır büyük ihtimalle ne yapıyorsunuz nasıl atlatmaya çalışıyorsunuz