Kızlar selam. Adetim normalde hep düzenlidir ama bu ay 5 gün geçmesine rağmen adet olmadım. Bel ve kasık ağrım var şiddetli derecede. İlk hamileliğimde de böyle olmuştum çok şiddetli bir şekilde bel ve kasık ağrısı yaşamıştım. 6 gün geçtikten sonra test yapmıştım pozitif çıkmıştı.Bugün test aldım yaptım negatif çıktı. Birde erken gebelik testi almıştım yani tek çizgi gözüküyor. Acaba test kesin sonuç mudur yoksa bir kaç gün daha olmazsam sağlık ocağında kan mı vereyim. Bu durumu yaşayan var mı aranızda.