Hlalhlalhlal Bugün öğlen dişimi çektirdim ama çok ağrım var ağrı kesiciyle hafifliyor sonra yine aynı.Diş çektirdikten sonra ağrır mı,ne zaman geçer daha önce başına gelen var mı
Synmannesi Hlalhlalhlal canım ben de gömülü ameliyatlı dikişli diş aldırdım vallahi hiç ağrım olmadı ama benim kalçadan iğne yapmışlardı şişlik ve ağrı olmasın diye ve doktorum mükemmel eli harika bir cerrahtı
Hlalhlalhlal Deletedmom_106 uyuşukluğu geçtiğinden beri ağrım var hayır dişte çekildi bu kadar ağrı niye 🥹
Hlalhlalhlal Synmannesi keşke bende yaptırsaymışım dümdüz uyuşturup çekti hatta baya zorlandı abanarak çekti o yüzden mi ağrıyor bilmiyorum 🥹
Synmannesi Hlalhlalhlal canım gerçekten benim beş tane dikişim vardı Gömülü derin lokal anestezi ile yarılar dişim alındı dikiş atıldı inan gerçekten şaka yapmıyorum benim hiç ağrım olmadı kalçadan iğne yaptılar ve benim hastanem çok iyiydi ve cerrah doktorum da çok çok iyiydi profesyonel ellerdeydim yani Allaha şükür bazen herkes beceremiyor ya