Momm76 Çok teşekkür ederim yorumunuz için ❤️ 1 sene öncesi kardeşi oldu , her anne gibi birini diğerinden ayırt etmemeye çalışıyorum tabiki her ikisine de eşit davranıyorum , önce acaba kıskançlık mı diye düşündüm ve hatta sordum çünkü şöyle ki biz hiç anneni mi yoksa babanı mı daha çok seviyosun diye bile sormadık sordurmadık böyle şeyleri bilmesin diye . Konuyu oyun oynar gibi açıp kıskançlığa getirdim ve kardeşini kıskanıp kıskanmadığını sordum . Kıskanmadığını çünkü onun bebek olduğunu söyledi . En yakın zamanda bi uzmana danışcam bu konuyu .