Kızlar ben dün kızımın 1 yaş çekimi için instgramdan bebek fotoğrafçısıyla görüşmüştüm ön görüşme yaptık ama kesinleştirmedik. Hava çok yağmurlu kızım da üşütmüş yer de evime uzakta vazgeçtim evimin altında fotocu var orda çektiririm normal diye düşündüm.Fotoğrafçıya haber vermek aklımdan çıkmış. Bana mesaj attı sonra da engellemiş beni. Ben engellediğini görmeden mesajından hemen sonra kapora gönderdim kadına sonra baktım engellemiş beni. Watsaaptan yazdım 1 saat oldu bakmadi mesaja. Dolandırıcı olduğunu sanmıyorum. İşletme hesabı olduğu için mesajı gormemistir diye umuyorum. Yarına kadar beklesem yine bakmazsa mesajlara bankayı arasam para bana geri gelir mi bilginiz var mı🌸