rumeysakokk Bebeğin 15 günlük 2 gündür hiç uyumuyor karnından gurul gurul sesler geliyor gaz damlasıda kullanıyorum fakat gazını çıkaramıyor sadece anne sütü alıyor tecrübeli anneler fikrinize ihtiyacım var oo ağladıkçq bende yıpranıyorum
adel18 rumeysakokk damlaların bebeğimi daha kötü yaptığını düşünüyorum nurse kullanıyorduk 3 4 gün kullandım çocuğum ıkınmaktan ağlamaktan mosmor oluyordu bıraktım kesildi hala daha gazı var ama o kadar morarıp ağlamıyor duş ile masaj ile rahatlatmaya çalışıyorum
mmry99 Acı elma yağı kullandım, eşimin arkadaşı önerdi geç öğrendim maalesef 1 ,2 damla yağı suyla yumuşatın ayaklarının altına sürüp çorap giydirin çok ağır bir yağ direkt tenine temas ettirmeyin bazen 2,3 damla bezine damlatıyordum çok etki ediyordu