123456778 her çocuk farklıdır tabi ama bana göre geç kalınmış.benim oğlumda korkardı ben sarılarak oturturdum.tuvalet ile ilgili kitaplar aldık çişini kakasını yapınca bay bay yaptık arkasından falan. 3.5 yaşında çocuk anlatilani daha iyi anlar.korkulacak bişe olmadığını görsellerle kitaplarla anlatabilirsiniz.