esengulyldrm benim kızımda 2 ay 12 günlük oldu normalde hergun 1 kerede olsa yapardı ama geçen rota asisi vs oldu çocuk yapmıyor ilk 3 gün bekledim kaka yapmaya alıştı tabi yapamayınca emmek istemiyor karni taş gibi fln doktor fitil verebilirsiniz dedi yarım verdik ama bu kabizlik bence normal değil biz bile 2 gün yapamayınca karnımız ağrıyor ufacık bünyeleri var onlar daha hassas 10 gün asla beklemem yapması için tabi bu benim tercihim