Noname987 Kızlar bebeğim 4,5 aylık oldu son bir aydır göğsüm eskisi gibi sertleşmiyor bebeğin kilosu iyi ama sertleşmemesi demek sütün azaldığı anlamına mı geliyo ? ( Sağma yapmadım hiç o yüzden ne kadar çıkıyor sağdıgımda bilmiyorum )
Aslaninannesi26 Noname987 göğüslerin terbiye olması diye birşey varmış artık bebek içtiği kadar üretiyor fazlası olmuyormuş bu yüzden göğüsler yumuşak oluyormuş yani iyi birşey sanırım 🥰
nazdefne Noname987 Canim zaten ilk doğum yaptığında sütun dolu lolu oluyor sonra sönüyor ama bu sütun olmadığı anlamına gelmiyor benim göğüslerim ilk 40 gün sertti sonra yumuşadı şükür sütüm de güzel
Noname987 Aslaninannesi26 yaaa inşallah öyledir bende korkuyorum mama mı alsam dedim dışarı çıkmam gerekecek çünkü yarın bir gün anneme bırakacam ne yicek diye düşünüyorum kara kara süt azsa
altinayicikinannesi Noname987 ben de tam sağmayın diyecektim. Sağınca makine çıkaramıyor insan sğt yok sanıyor. Önemli olan çişli bez sayıdı siz de araştırmışsınızdır
sokaklahmacunuu Noname987 bende de ayni 4 ay 11 gunluk zaten 4 ay atagi mi ne var meme reddiyla ugrasiyoruz birde yetmiyor emmedikce azalicak diye de korkuyorum
sokaklahmacunuu Noname987 gece 3 saat kadar uyursa sertleediyor hem dinlenmis oldugum icin hemde emme olmadigi icin sut birikiyor sanirim
Noname987 sokaklahmacunuu benim hiç sertleşmiyor artık ya zaten uyumuyor da bazen annem ilgileniyor ben uyuyorum yine sertleşmiyor
sokaklahmacunuu Noname987 hic sormayin bizimde cok nadirdir 2-3 saat uyudugumuz hele bu ara saat basi 😔
Noname987 sokaklahmacunuu aynen öyle bazen 10 15 dakikada bir uyanıyor saat başına sükredecem neredeyse