Aslaniopbenimicin Doktorlar 2 saatte bir 1 saatte bir vs bisiler diyorlar ama benim oğlum bazen 15 dk sonra bazen 2 saat sonra emmek istiyor. 36 günlük henüz, bir rutinimiz yok. Sizlerde böyle mi? Yoksa biz mi fazla sık emmek istiyoruz?