Benimde karşı kapım komşum var kadın pis pasaklının teki çoraplarını bile havalandırıp tekrar giyiyor inanmıcaksınız belki ama 2 aydır hergün aynı hırka çorap ve eşofmanla geziyor elleri tırnakları filanda kapkara geliyor çocuğumu alıyor kucağına burun buruna bişeyler söylüyor çocuğumda her bulduğu şeyi ağzına götürdüğü gibi onun hırkasınıda emiyor ısırıyor sinir oluyorum ama ne deyip elinden almam gerek bilmiyorum kırmadan nasıl söylerim