Aysedemir__ Selam kızlar bebeğim 6 aylık biraz hapşırıyor bide öksürüyor bende aynı şekilde kendime ıhlamur yapıp ona da içirebilirmiyim acaba ılık bi şekilde
Gr_ Aysedemir__ bebegim 7 aylık doktoru bir cay bardagı ıhlamurla sabah ogunu maması yapmamı soyledi icirilebilir bnce doktoruna danış
gulshhh Aysedemir__ Ya belki bana öyle oluyordur sadece ama ben ıhlamur icince daha çok oksuruyorum 😂 Benimde 6 aylık kızım var ben rezene iciriyorum soğuk algınlığı için onuda icirebilirsiniz bı araştırın isterseniz bebekliginden beri veriyorum ara ara
gulshhh Aysedemir__ Dış çıkarma evresine giriş yapmış olabilir ateş ve oksuruk bizdede var dişten dolayı
Aysedemir__ Gr_ yarın gidicem canım bi kaç gün önce gitmiştim. 10 gün olmadı hazır dedim gideyim 😀😀10 gün içinde gidince ücretsiz 😀