mevaninannesi23- İyi akşamlar, bebeğime doktor hava vermemi söyledi Ventosal ilacı verdi 2 gündür kullanıyoruz ama havayı her verdiğimizde ateşi yükseliyor bu normal mi ? Böyle bir durum yaşayanlar nasıl bir yol izledi?
Elifmihra7206 mevaninannesi23- bebeğinizin balgamı varsa %3 fizyolojik serum verin rahatlatır nebulizatörün içine 2 cc kadar koyun