oglumubeklerken Maviibeyazzz 21 aralıkta 2 yaşını doldurdu oğlum. 14 kilo 95 cm di rutin 2 yaş kontrolünde.
_mmom Maviibeyazzz 85 cm 12 kg doktor normal dedi ama benim çocuk ufak heralde diğer yorumlara göre😂😂😂
Maviibeyazzz oglumubeklerken benim minik kuzuö hasta oldu zayıfladı aşırı takıntı yaptım üzülüyorum 🙁
2735 Herkesin çocuğumu kilolu benimki mi çok zayıf anlamıyorum 26 buçuk aylık 11 kilo dayız hala neler kullanıyorsunuz bari soyleyin boy için de ne kullanıyorsunuz acaba
Hmyra06 2735 Benim kızım 24 aylık 10.400 gr 83 cm boy ortalama bir bebek bazen zayıf diye üzülüyorum ama genetik oluyor galiba yemesi güzel çünkü
Damlanurrr 2735 ben dogdu doğalı hiç öyle şeylere girismedim ne iştah açıcı ne vitamini ki bu tür şeyler çocuğa kilo aldırmaz zaten😄 ben öyle düşünüyorum.
mobesebesir 2735 hayir sadece bu ara demir deposu biraz düşmüş demir damlası kullanmaya başladık onu da kutu bitince tekrar vermeyecegiz
2735 Damlanurrr iştah açıcı bi ilaç yok zaten de. Vitamin kullanıyorum ama . Oğlum zayıf ama arada çok fark var ne bileyim maşallah çocuğunuza 🧿