kukaka Merhabalar 2.ayda olduğumuz verem aşısı şuan 4 aylığız şişmeye başlamış ve kızarmış. Böyle mi oluyor?
ElisaMom_ kukaka evet şişiyor bazen iltihaplanma oluyor kabuklanma falanda oluyor ama sakın orayla oynamayın yani kabuğu falan soymayin bir süre öyle oluyor bizimki 13 aylık olduktan sonra kızarıklığı şişliği tamamen bitmişti bu bebekten bebeğe değişir tabiki
happyymotheroftwo kukaka ben ikinci çocuğumu aldım kucağıma ikisinde de ne şişlik ne iltihaplanma oldu
duygu952_ Evet benim kizimda da oldu. 2 ay olacak nerdeyse asi olduğu kızardı ve iltihap oldu. Dr normal tuttuğunun göstergesi dedi.