4 ay 18 günlük oğlum var gündüzleri uyanıkken asla emmiyor. Ağlayarak kafasını çeviriyor emmek istemiyor Uykuya dalarken emzirebiliyorum sadece böyle durumla karşılaşan var mı?nasıl bir yol izlenmesi gerekiyor ?geçici bi durum mu geçiciyse ne kadar süre daha devam edecek ?