diloscum canım bende 20 gün önce bıraktırdım 22 aylık aşırı bağımlıydı artık ne gecemiz vardı ne gündüzümüz sürekli emek istiyordu bende doktora götürdüm bir yeri felan ağrıyor diye doktor meme şımarıklığı çocuk hemen bırakalım dedi bir anda bırak yavaş yavaş kesersen hem çocuğa hem sana zor olur dedi sabah kahvaltısını yaptır öğlen son kez emzir dedi bende öyle yaptım öğle uykusuna emmeden yatırsım şaşırdı emmek istedi meme artık yok sen artık büyüdün dedim uyudu uyanır uyanmaz hemen makarna yapmıştım onu yedirdim aınrada annemgile gittim orda yiğenlerimden dolayı aklına gelmedi aklına gelince mama diye an dikkatini başka bir şeye çevirdi gece uykusuna geçrken çok ağladı çok istedi bende göğsüme bal sürmüştüm onu gösterdim pis pis diye gitti ilk gece aşırı zordu sürekli uyandı çok ağladı bende çok ağladım 😞maalesef çok büyük vicdan azabı çekiyorsun sabah kalktığındada mama diye kalktı hemen kahvaltısını yaptırdım ilk 3 gece çok uyandı ve ağladı ama meme istemedi sadece kabullenemeyip sinirlendiği için ağladı gece kalktığında sadece 1 kez su verip geri uyuttum doktora öyle demişti her uyandığında şu verirsen bu sefer sürekli şu için uyanır diye ilk 8 gün her gece 1 veya 2 kere uyandı sonra aluştı ve uyanmama ya başladı iyikide bıraktırmışım diyorum çocuğumun hem uykusu düzene girdi hemde iştahı açıldı