Aslaninannesi26 3,5 aylık bebeğim var onu almamızı istediğinde sinirlendiğinde diyim ağlarken bacaklarını dümdüz kaskatı yapıyor yüzünü kıpkırmızı yapıyor ıkınır gibi yapıp bağırıyor ya da ağlıyor, kendini kasarak ağlıyor gibi yani normal bir durum mu ya bu?